شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.
ما تضمین میکنیم محصولات عرضه شده در پرومک با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر فروشگاههای فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از پرومک، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایینتر ارائه میدهد، میتوانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید.
برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:
1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگیهای فنی، رنگ، امکانات و قابلیتها یکسان باشند.
2. کالای اصل: از آنجایی که همه کالاهای غیر اصل دارای کیفیت و تولیدکننده های مختلف می باشد، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد.
3. گارانتی اصل و یکسان: کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتیهای مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر میگذارد.
4. با توجه به رسمی بودن فاکتورهای پرومک، فاکتور فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی مورد مقایسه نیز باید رسمی و عضو اتحادیه های مرتبط با آن کالا باشند.
5. لوازم جانبی اصلی در بستهبندی کارخانه:پرومک همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه میشود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل میدهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاهها ارائه میشوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.
6. یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز میشود.
7. فروشگاهها و وبسایتهای مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.
8. کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به دیجیکالا، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.
9. از آنجا که هدف این طرح اطمینان مشتری از خرید با بهترین قیمت است، اگر در قیمت دیجی کالا به دلیل خرید از جشنواره های فروش یا استفاده از ووچر تخفیف اعمال شده باشد، ملاک مقایسه، قیمت نهایی و تمام شده ای است که مشتری پرداخت می کند.
10. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت پرومک، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.
مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس تلگرام فروشگاه @storepromak ارسال کنید:
درخواست مشتری باید حداکثر تا 48 ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال شود. بررسی ثبت درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام میشود. پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایینتر، اضافه مبلغ پرداخت شده را به حساب شخص واریز میکنیم و هدیه ای مبنی بر آگاهی فروشگاه از این موضوع تقدیم مشتری می شود.
درخواست در صورتی که از زمان ارائه آن گذشته باشد، باز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت صحت آن و آگاهی فروشگاه از این موضوع توسط فروشگاه مورد تقدیر قرار گرفته و هدیه ای به عنوان تشکر ارسال می شود و همچنین امتیازات مشتری در سایت بالا رفته و مشتری می تواند قیمت های محصولات فروشگاه را با تخفیفات بیشتر مشاهده نماید.
با شماره تلفن 88407530(021) – (خدمات پس از فروش) تماس بگیرید.
در صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای پرومک محفوظ است.
پرومک میتواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند.