شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.
در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود. در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
سفارشها در شهر تهران مطابق با بازه زمانی که سفارش در طول هفته ثبت شده باشد، با مشتری هماهنگ شده و تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در روزهای تعطیل و جمعه وجود ندارد و سفارشهای با ارزش بیش از 500 هزار تومان در شهر تهران رایگان ارسال میشوند.
امکان تحویل سفارشهایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارشهایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
لازم به ذکر است زمان تحویل برخی کالاها که قابلیت ارسال سریع ندارند، بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از 3 تا 5 روز کاری، به دست مشتری برسد. بنابراین توصیه میشود اگر مشتری قصد خرید محصولات مختلفی را دارد، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانهای ثبت کند تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی بالا ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال سریع نداشتهاند، دیرتر دریافت شوند. این کالاها به در زمان ثبت و خرید در بخش شرح کوتاه کالا اشاره شده و زمان تحویل آن اعلام شده است.
پست پیشتاز برای سفارشهای خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس پرومک در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارشهای با آدرس تحویل در این شهرها نیز میتوانند با پست پیشتاز ارسال شوند.
برای استفاده از این امکان مشتری باید بعد از ثبت سفارش با فروشگاه تماس گرفته و تقاضای خود را مبنی بر ارسال از طریق پست پیشتاز اعلام نماید که بعد از محاسبه میزان هزینه ارسال و دریافت آن ارسال انجام می شود.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.
برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست با این آدرس پیگیری کنید: itemtracking.post.ir
- در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی پرومک، با وجود اینکه تابحال ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیشتر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارشها را درب واحد تحویل میدادند، از این به بعد محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر خواهد کرد. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمانها، برخی محدودیتهای موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمانها میتواند ایجاد کند، مربوط میشود. از جملهی این موارد میتوان به قوانین محدودههای شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمانها و ورود به برخیمجتمعهای مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
- تحویل رایگان فقط شامل سفارشهایی با ارزش بیش از 500 هزار تومان میشود. هزینه ارسال سفارشهای زیر 500 هزار تومان به صورت پس کرایه بوده و بر عهده مشتری می باشد.
- تحویل رایگان در شهرستان ها تنها شامل آدرس هایی می شود که تحت پوشش شرکت باربری تیپاکس باشد و در صورتی که آدرس دارای نمایندگی تیپاکس نباشد ارسال رایگان به نزدیکترین شعبه تیپاکس ارسال می شود و در غیر این صورت هزینه ارسال به روش های دیگر (پست - باربری و ...) بر عهده مشتری بوده و به صورت پس کرایه محاسبه می شود.
- اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 88407530 - 021، یا ارسال تلگرام از طریق اکانت شرکت "@promak" این موارد به خدمات پس از فروش پرومک اطلاع داده شود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.